آپارتمان با منظره کوهستانی در مجتمع عالی آلانیا


این آپارتمان در یک مکان زیبا و زیبا با منظره های زیبا از کوه ها، زمین ها و استخر استخر است. محمودلار یک شهر جذاب است و همه چیز را که می توانید از نیازهای روزانه به آنها نیاز دارید، ارائه می دهد و فقط یک سفر کوتاه به شهر اصلی و در فاصله پیاده روی تا نزدیکترین ساحل است.
جزئیات داخلی ملک

آپارتمان در یک مجتمع است که شامل دو بلوک است که در سال 2012 به پایان رسید و ساخته شده است با استفاده از نه تنها بهترین مواد، بلکه همچنین سازندگان با بالاترین کیفیت. هیچ جزئیاتی وجود ندارد که باعث نابودی این گوهر شود.

به محض ورود به زمین، قبل از گرفتن آسانسور به خانه، خواهید دید که چقدر همه چیز حفظ شده است. درب جلو فولادی جامد عالی و منجر به شما مستقیما به اتاق نشیمن بزرگ، منطقه ناهار خوری و آشپزخانه ای باز شده با مبلمان زیبا و کاشی های کف سرامیکی در سراسر. در اتاق نشیمن، نقطه های Carton Pierre وجود دارد که محیط زیبای ایجاد می کند.

دو اتاق خواب دو نفره بزرگ و از کاشی های کف سرامیکی بهره مند می شوند، در حالی که دو حمام کاشی کاری شده و دارای دوش درب شیشه ای هستند؛ حمام نیز تحت حرارت گرم قرار دارند.

در نهایت، شما دو بالکن با دیدگاه های نفیس دارید و پس از یک روز طولانی با یک نوشیدنی سرد، هنگام تماشای غروب آفتاب، راه عالی برای تفریح ​​را باز کنید. سه واحد تهویه تهویه مطبوع به طور کامل در فروش موجود است، همچنین وسایل، مبلمان و اتصالات وجود دارد.



جزئیات خارجی این مجموعه

این مجتمع دارای دو بلوک می باشد و سرپرست وظیفه می کند که کلیه مناطق کمکی را در شرایط بی نظیر حفظ کند. ویژگی هایی که به طور انحصاری برای ساکنان و مهمانان آنها در دسترس است، شامل یک استخر بزرگ در فضای باز با استخر جداگانه کودکان، تختخواب خورشید متعدد در اطراف استخر و تعداد زیادی مکان برای نشستن است. زمین بازی کودکان نزدیک به منطقه استخر نیز وجود دارد که به راحتی مجهز است و سرگرمی های کوچک را حفظ می کند. برای پر انرژی تر، این مجموعه همچنین دارای یک سالن بدنسازی مجهز با تمام آخرین ماشین های آموزشی است.



محل در آلانیا

واقع در شهر کوچک محمودلار، تنها 9 کیلومتر از شهر آلانیا است. مغازه ها و ساحل هر دو در فاصله پیاده روی هستند و حداکثر پنج دقیقه از آپارتمان را برای رسیدن به همه چیزهایی که می توانید نیاز داشته باشید. ناحیه ای پیدا می شود که در آن شما می توانید از منظره ای لذت ببرید و تنها در 29 کیلومتری فرودگاه قرار بگیرید هر چه دلخواه خودتان باشد، باغها، کوهها یا شهرها باشد، میتوانید همه آنها را از بالکن این خانه ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...