جدید آپارتمان آلانیا برای فروش - املاک مدرن ترکیه در نزدیکی ساحل در محمودلار

Modern Apartments In Mahmutlar, Alanya - Pool with aqua slide

خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این مجتمع مسکونی لوکس آپارتمان لوکس را در آلانیا برای فروش به فروش می رسانند و در فاصله کوتاهی از مرکز تفریحی جنوبی جنوبی ترکیه در ساحل محمودلار قرار گرفته اند.


منطقه آلانیا آنتالیا برای چندین سال گردشگران ترکیه و اروپایی را به خود جذب کرده است، که توسط تاریخ، آب و هوای فوق العاده، فضای دوستانه و سواحل زیبا جذب شده است. گرچه بسیاری از بازدیدکنندگان اغلب از فرودگاه های طولانی آنتالیا خارج می شوند که طول می کشد در منطقه 1 ساعت و 45 دقیقه، از زمان باز شدن فرودگاه جدید در Gazipasa که انتقال بسیار کمتر را ارائه می دهد، تعداد توریست ها افزایش یافته است که باعث افزایش منطقه در تجارت گردشگری و بازار املاک و مستغلات می شود.

مناطق جدید در حال توسعه به آلانیا برای پاسخگویی به تقاضای خانه های با کیفیت از سوی مردم ترکیه و خریداران خارج از کشور و سرمایه گذاران ملکی معرفی شده است. یکی از این مناطق محمودلار است که در 10 کیلومتری شرق مرکز آلانیا نشسته است، به عنوان یک منطقه مطلوب برای تعطیلات و زندگی سالم است.

شهرداری محلی از منطقه ای که از یک روستای کوچک به منطقه ای که به شدت به دنبال تعطیلات و منطقه مسکونی تبدیل شده، کمک کرده است، با توسعه روستاهای دوست داشتنی پارک عمومی، بلوار های روشنفکرانه با امکانات خرید عالی، رستوران ها و کافه ها همراه با وسایل پزشکی و امکانات آموزشی نیز، شیوه زندگی شگفت انگیز را به دور از مرکز تفریحی شلوغ آلانیا، ارائه می دهد، در حالیکه همه از طریق خدمات حمل و نقل عمومی محلی راحت هستند.

محل سکونت و جزئیات

این مجتمع جدید مدرن آپارتمان لوکس برای فروش در محمودلار تقریبا 800 متری از مرکز شهر و یک پیادهروی کوتاه 400 متری به طول بلند سواحل شنی شبیه است و اگر چه در فاصله کوتاهی از مرکز، منطقه فوری انتخاب خوبی از مغازه های محلی است ، کافه ها و سوپر مارکت ها و غیره

این مجتمع در پشت جاده ساحلی که از فرودگاه گازیپازا به مرکز تاریخی آلانیا می آید، در اینجا می توانید به طور منظم در مورد اتوبوس ها برای سفر 10 دقیقه ای به مرکز مراجعه کنید و از قلعه ای که به استراحت می پردازد و یا خرج کنید بازدید کنید یک شب با بهره گیری از شب زنده داری آلانیا در باشگاه ها و میله ها در امتداد بندر زیبا.

منطقه ای محبوب و قابل دسترس برای تعطیلات، هر چند به همان اندازه ایده آل برای خانه های دائمی با چندین مدرسه و امکانات پزشکی در دسترس آسان است، که همچنین باعث می شود که مکان ایده آل برای خرید ملک در آلانیا برای سرمایه گذاری است که به شما امکان درآمد سالانه را بر عهده دارد مناطق ساحلی دیگر ترکیه.

یک مجموعه سبک بوتیک کوچک که محیط امن و متمرکز را فراهم می کند و از طریق سرویس امنیتی و سیستم دوربین برای صلح و آرامش شما بیش از 24/7 تماشا می شود.

ساخته شده توسط یک معروف Alanya توسعه دهنده به مطابقت با تمام آخرین مقررات دولت برای زمین لرزه و ایمنی آتش و تمام خانه ها برای گرما و صدا به هر دو دیوار و کف عایق شده است.

مناطق شهری به زیبایی با انواع سبز و گیاهان رنگارنگ سبز و ساکنان و مهمانان با مجموعه ای از امکانات داخلی و خارجی، از جمله:

استخر بیرونی با اسلاید آبی
یک استخر کودکان استثنایی
استخر سرپوشیده با استخر با جکوزی
مرکز تناسب اندام
اتاق سونا
منطقه باربیکیو
آسانسور مدرن
اینترنت بی سیم در مناطق عمومی
پشتیبان گیری از ژنراتور
ساکن تنها پارکینگ
یک بلوک آپارتمانی مدرن تنها 36 خانه، 8 اتاق آپارتمان 1 خوابه، آپارتمان 24 خوابه 2 خوابه و پنت هاوس دوبلکس 4 خوابه 5 خوابه، تمام کلید های آماده و به استانداردهای بسیار بالا تکمیل می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...