نمای دریائی آلانیا برای فروش - ملک ترکیه مستقل با باغ های خصوصی بزرگ

Sea & Nature View Bungalow - Alanya - Huge well-kept gardens

ما در ترکیه به ارائه این خانه ییلاقی جدید و منزوی در Alanya برای فروش، یک اقامتگاه تعطیلاتی بی‌نظیر و بسیار محبوب در ساحل جنوبی ترکیه که مایل‌ها و مایل‌ها سواحل نرم شنی را پیشنهاد می‌دهد، افتخار می‌کنند.


این روستا در منطقه Kargicak مستقر شده در شرق مرکز شلوغ Alanya's و منطقه معروف Mahmutlar واقع شده‌است که به عنوان یک روستای ساحلی کوچک برای اردو زدن و تعطیلات ساحلی برای شهروندان ترک در نظر گرفته شده‌است، اگرچه امروزه این روستا برای گردشگران خارجی پس از معرفی فرودگاه Gazipasa به غرب، به یک اقامتگاه تعطیلاتی محبوب تبدیل شده‌است.



شهر هنوز از جو بیرونی اش لذت می‌برد، اگرچه در ماه‌های تابستان کاملا شلوغ است چون توریست‌ها شهر و رستوران‌ها را پر می‌کنند تا برای گردشگران اروپایی که می‌خواهند خانه‌های مجلل در این منطقه را برآورده کنند و برخی از تپه‌های سرسبز آن با ویلاهای لوکسی که از مناظر عالی در طول دریا لذت می‌برند و برخی از آن‌ها در فاصله دور از قلعه Alanya's در یک روز روشن استفاده می‌کنند.



تعداد زیادی از فروشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سواحل و غیره، به همراه تعداد زیادی از مدارس و امکانات پزشکی، بسیار زیاد است، به طوری که منطقه Kargicak در حال حاضر با دسترسی آسان به فرودگاه که تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد و تنها ۱۵ دقیقه به مرکز of می‌رسد، انتخاب شده‌است.



جزئیات مکان و مکان



این خانه ییلاقی ۳ خوابه برای فروش در Kargicak در دامنه تپه‌های شهر واقع شده‌است و سواحل زیبا و مرکز تفریحی حدود ۱ کیلومتر با آن فاصله دارند، با این حال انتخاب کمی از فروشگاه‌ها و کافه‌ها و غیره را می توان کمی نزدیک‌تر به راحتی و ملزومات روزانه شما یافت.



این خانه ییلاقی بخشی از ملک خصوصی بزرگ است با این حال it به دیوار خصوصی دیوار دار با نرده‌های آهنی سفید و دروازه آهنی ساخته شده‌است که در هر دو طرف از طریق درخت‌های تمیز و تمیز کار گذاشته شده با درختان نخل، صخره‌های عظیم و دیگر درختان اصلاح‌شده و گیاهان مدیترانه‌ای، با دیواره‌ای بلند پایه که یک فواره of صورتی از باغ همسایه را در بر دارد، احاطه شده‌است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...