املاک و مستغلات مدرن آلانیا برای فروش - آپارتمان لوکس با امکاناتی در محل

Modern Alanya Apartment - New Build - Large communal pool and terraces

این کشور ترکیه از ارائه این آپارتمان مدرن جدید در Alanya برای فروش بسیار خرسند است. این آپارتمان یکی از نقاط برجسته تعطیلات در شرق آنتالیا در خط ساحلی شگفت‌انگیز جنوب مدیترانه است.


Alanya لبریز از تاریخ شگفت‌انگیز است، با شبه‌جزیره کوچک سنگی که برای بسیاری از دوره‌های باستانی از جمله رم، بیزانسی، و عثمانی در میان دیگران وجود دارد، و مکان‌های زیادی برای بازدید از این قلعه با شکوه ۲۵۰ متر و خانه‌های عثمانی باستان که مشرف و تسلط بر شهر هستند وجود دارد.



این منطقه در حدود ۸۰۰ سال پیش توسط ترکان عثمانی مورد استقبال قرار گرفت و گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جلب کرد و همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان خارجی را به خاطر گسترش گسترده سواحل شنی، آب‌های گرم دریای مدیترانه، آب و هوای گرم و جذابیت آن جذب کرد.



از زمان معرفی این فرودگاه جدید در Gazipasa، Alanya به شدت رشد کرده‌است و شاهد بخش عظیمی از تجارت گردشگری ترکیه است و همچنین دارای حق سرمایه‌گذاری زیادی با گزینه‌های جدید املاک و مستغلات در نزدیکی دریا و ارائه خدمات اجاره عالی برای سرمایه گذاران در این منطقه و ارائه خانه‌های مدرن با کیفیت برای افزایش تعداد ساکنان دائمی شده‌است.



مکان ویژگی



این آپارتمان لوکس ۲ اتاق‌خواب برای فروش در Alanya در مرز of و Kargicak واقع شده‌است که در حدود ۱۱ کیلومتر از مرکز تاریخی Alanya و حدود ۳۰ دقیقه از فرودگاه Gazipasa فاصله دارد.



در یک همسایگی دوستانه و دوستانه تنها ۲۰۰ متر از خط ساحلی فاصله بگیرید و میزبان امکانات رفاهی محلی در فاصله کمی پیاده‌روی، مغازه‌ها، پستخانه، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها در کنار مدارس و امکانات پزشکی برای هر کسی که به دنبال نقل‌مکان به منطقه Alanya باشد.



اتوبوس‌های محلی یک سرویس منظم را در مرکز of برای کسانی اجرا می‌کنند که دوست دارند پیاده شوند و منطقه را کاوش کنند، اگرچه اگر شما مطمئن هستید و یک تور سازمان‌یافته را ترجیح می‌دهید، اگر چه اگر شما مطمئن هستید و ترجیح می‌دهید تور سازماندهی‌شده را انتخاب کنید، کمی بیشتر به منطقه محلی بروید تا گستره وسیعی از آن‌ها را ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...