لوکس دوبلکس پنت هاوس در آلانیا برای فروش - املاک و مستغلات ترکیه جدید با دید دریا و طبیعت


Sea View Penthouse - Luxury In Alanya - Secure complex

خانه های ترکیه بسیار خوشحال هستند که این پنت هاوس لوکس لوکس را در آلانیا به فروش می رسانند، که Riviera ترکیه واقع در ساحل خط ساحلی زرق و برق دار که توسط دریای مدیترانه خیره کننده شسته شده است.


منطقه آلانیا آنتالیا برای چندین سال گردشگران ترکیه و اروپایی را جذاب کرده است، که توسط تاریخ آن، آب و هوای فوق العاده، فضای دوستانه و سواحل زیبایی جذب می شود، گرچه بعضی از آن ها اغلب از حمل و نقل فرودگاه های آنتالیا خارج می شوند منطقه 1 ساعت و 45 دقیقه، از زمان افتتاح فرودگاه جدید در نزدیکی غازیپازا، تعداد گردشگران به دلیل زمان کوتاهتر شدن حمل و نقل، به شدت افزایش یافته است،
 و این باعث افزایش منطقه در تجارت گردشگری و بازار املاک و مستغلات آن شده است.

مناطق جدید در حال توسعه به آلانیا برای رفع تقاضا برای خانه های با کیفیت از هر دو کشور ترکیه، خریداران خانه های تعطیلات خارجی و سرمایه گذاران ملکی معرفی شده است، یکی از این مناطق دهکده صلح آمیز کرجیک است که 15 کیلومتر در شرق مرکز آلانیا و 15 کیلومتری غرب از فرودگاه در Gazipasa، یک منطقه ساحلی فوق العاده است که در حال حاضر ثابت کرده است که یک منطقه مطلوب برای تعطیلات و برای زندگی در سراسر طول سال، با برخی از خانه ها نشسته نزدیک به سواحل و برخی از آنها ارائه موقعیت های بلند در تپه های عقب اطراف کوه های توریستی.

اطلاعات مکان و جدید مجتمع شده است

این پنت هاوس لوکس بسیار لوکس برای فروش در Kargicak درست در پشت جاده ساحلی از فرودگاه تقریبا 250 متری از ساحل شنی، کمی در غرب مرکز شهر با امکانات فراوان از مغازه ها، کافه ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها در یک پیاده روی کوتاه مدت با مدارس و امکانات پزشکی به وسیله یک درایو کوتاه دسترسی پیدا کرد.

جاده ساحلی را می توان به پله ای رسانید که در آن می توانید به طور منظم به اتوبوس بروید و به مرکز آلانیا یا یکی از دیگر ساحل های ساحلی نزدیک برای کسانی که مایل به سر و کشیدن منطقه است به جای فقط لزبین کنار ساحل و یا در ساحل.

مجتمع مسکونی جدید مجتمع مسکونی دارای محوطه امن و محفوظ است که توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته و یک سیستم دوربین برای صلح و آرامش دیده می شود و زمینه های درونی آن به زیبایی با چمن های سبز مخملی، درختان نخل، درختان زیتون، درختان تپه ای و سایه های مختلف از درختچه های سبز و نمایش خیره کننده گل.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...