املاک مدرن آلانیا برای فروش - آپارتمان های دریای تازه ساخته شده


Luxury Sea Front Apartments - Alanya - 25m to the sea

خانه های ترکیه خوشامد می گویند که این مجتمع تازه آپارتمان لوکس لوکس را برای فروش در آلانیا، واقع در جاده ساحلی با دریای مدیترانه و ساحل شنی که فقط چند متر فاصله دارد، ارائه می دهد.

آلانیا با تاریخ شگفت انگیزی روبرو است، زیرا شبه جزیره سنگی کوچک که در بسیاری از مواقع باستانی مانند روم، بیزانس و عثمانی در میان دیگران است، و بسیاری از مکان های مورد علاقه برای دیدار از یک احساس واقعی از زندگی، با قلعه برجسته آلانیا، مشرف به بندر یکی از بزرگترین جاذبه های تاریخی است.

از آنجا که افتتاح فرودگاه جدید در Gazipasa به شرق آلانیا، که به جای 2 ساعته از آنتالیا بسیار ارزان تر ارائه می دهد، این منطقه رشد کرده است و مناطق توسعه یافته ثانویه توسعه یافته در کنار خط ساحلی از فرودگاه و در حال حاضر بخش بزرگی از تجارت گردشگری ترکیه را به عهده دارد، همچنین به بازار املاک سرمایه گذاری آلانیا نیز افزوده می شود و همچنین با گزینه های جدید املاک و مستغلات، خانه های لوکس در نزدیکی دریا را ارائه می دهد که بهره وری عالی برای سرمایه گذاران در این منطقه است.

بعضی از این مناطق ساحلی جدید نیز برای زندگی در تمام طول سال انتخاب شده اند و هر اقامتگاه با امکانات فراوان محلی، مغازه ها، سوپرمارکت ها، مدارس و امکانات پزشکی با رستوران ها و کافه های معمولی که بیشتر در استراحتگاه ها یافت می شود، با مرکز آلانیا هرگز بیش از 15-20 دقیقه رانندگی نکنید.

محل

نشستن در جاده ساحلی در منطقه تازه کار Kargicak است که فقط 25 دقیقه از فرودگاه گازپیاسا، همسایه نزدیک به محمودلار و تنها 15 دقیقه به مرکز آلانیا است.

دریای مدیترانه فیروزه ای و ساحل شنی طلایی تنها 25 متر دور از این مجتمع جدید است، و نه بیش از جاده ساحلی بین شما و شن و ماسه، همچنین به شدت توسط کوه های قوی تورور پشتیبانی می شود تا دیدگاه های فوق العاده دریا و طبیعت را به شما ارائه دهد امکانات فراوانی در نزدیکی مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها و رستوران ها و غیره وجود دارد که در یک پیاده روی بسیار کوتاه، یک منطقه فوق العاده برای خرید یک خانه در آلانیا برای تعطیلات، زندگی در تمام طول سال و یا سرمایه گذاری خریداست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...