آپارتمان لوکس آلانیا آپارتمان برای فروش - دریای تازه ساخته شده در املاک و مستغلات ترکیه.

Sea & Nature View Alanya Apartments - Communal pools

تیم ترکیه هومز بسیار خوشحال است که این مجتمع آپارتمانی لوکس آپارتمان را برای فروش در آلانیا در جنوب ترکیه، که به صورت صلح آمیز در روستای تپه Kargicak، منطقه تازه ای در حال توسعه از آلانیا واقع شده است، ارائه می دهد که حمل و نقل هوایی کوتاه را کمی بیش از 20 -دقایق.


آلانیا در سالهای زیادی نقش زیادی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا کرده است، با این حال از آنجا که فرودگاه جدید گازیپازا چند سال پیش افتتاح شد، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آلانیا نیز به شدت افزایش یافته است، زیرا فرودگاه ها زمان انتقال بسیار کوتاه تر از بین المللی آنتالیا را فراهم می کنند فرودگاهی است که بسیاری از گردشگران را از بازدید از منطقه استفاده می کند.

از زمان معرفی فرودگاه گازیپازا، منطقه آلانیا نیز رشد کرده است و بسیاری از مناطق جدید در حال توسعه استراحتگاه های تعطیلاتی در امتداد طولانی از خط ساحلی که از Gazipasa به آلانیا می آیند و همه ثابت می کنند که محبوبیت زیادی در تعداد توریست های آلانیا وجود دارد.

یکی از مناطق جدید آلانیا، استراحتگاه خیره کننده Kargicak است که مدتهاست از مناطق توریستی ترکیه برای تعطیلات کمپینگ استفاده می شود اما از آنجایی که آلانیا شروع به رشد کرده است، به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور، فقط 25 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا و درست قبل از رسیدن به محمودلار یکی دیگر از استراحتگاه های جدید آلانیا.

جزئیات کامل مجتمع شده

این مجموعه جدید مدرن در منطقه Kargicak Alanya تقریبا 2.5 کیلومتر از خط ساحلی مدیترانه ای قرار دارد و در موقعیت کم ارتفاع قرار دارد و از کوه های پوشیده شده با کاشی عالی برخوردار است و در طبیعت محاصره شده است، چراغ دریایی.

در فاصله کوتاه 2 دقیقه شما را به مناطق شگفت انگیز ساحل شنی و تعدادی از امکانات محلی مغازه ها، کافه ها و رستوران ها و غیره همراه با پارک های آب عجیب و دلفیناریوم می رسانید تا بتوانید رویای خود را با دلفین ها شنا کنید و یا به سادگی شنا کنید آرامش در ساحل، خیس شدن.

این مجتمع در یک طرح جامع 64000 متر مربع، یک مجتمع سطح گنجانده شده است که آپارتمان ها، پنت هاوس و ویلا های خصوصی را در سطوح مختلف این مجتمع ارائه می دهد، به طوری که هر خانه می تواند از منظره دریا و طبیعت زیبا لذت ببرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...