املاک جدید ترکیه - آلانیا آپارتمان برای فروش

New Luxury Furnished Alanya Apartments - Night image

خانه های ترکیه بسیار لذت بردن از ارائه این خواص های دوست داشتنی ترکیه برای فروش واقع در شرق آنتالیا در مناظر محبوب ساحلی و تاریخی آلانیا است.


آلانیا همیشه توسط فرودگاه بین المللی آنتالیا خدمت کرده است و بازدیدکنندگان آینده نگر به علت انتقال فرودگاههای طولانی مدت تقریبا 2 ساعته خسته شده اند، اما در سال 2011 یک فرودگاه جدید در شرق Gazipasa افتتاح شد که باعث شد بسیاری از گردشگران بازدید از منطقه، زمان انتقال بسیار کوتاهی فقط 30 دقیقه است، و همه اینها باعث افزایش قابل توجه آلانیا می شود.

همه این بازدیدکنندگان همچنین به تقویت بازار املاک و مستغلات آلانیا نیز توجه داشتند و این منطقه حتی محبوب تر از گذشته بود، که باعث شده است توسعه دهندگان ملک برای پاسخگویی به تقاضای جدید برای خانه های با کیفیت در منطقه، و به عنوان تقاضا بسیار عالی است که مناطق جدید در حال توسعه نزدیک به آلانیا معرفی شده است، برخی در حال حاضر ثابت شده است که مردم محلی و گردشگران برای زندگی سالم و تعطیلات دور از شوق و شوخی مرکزی آلانیا، محبوب هستند، اما در دسترس آسان از مرکز توسط جاده ساحلی و خدمات حمل و نقل عمومی عالی.

جزئیات توسعه

این به تازگی تکمیل توسعه در محدوده رو به رشد محمودلار واقع شده است، در حدود 10 کیلومتری شرق مرکز آلاباما آلانیا. منطقه ای که از یک روستای کوچک ساحلی به یک مجتمع تعطیلاتی بسیار محبوب و منطقه مسکونی رشد کرده است و طول آن از ساحل شنی طلایی، پارک های زیبا، زمین های بازی کودکان، خیابان های روشن و روشن است که مجموعه ای از مغازه ها، سوپر مارکت ها، کافه ها و رستوران ها، همراه با مدارس، بانک ها و امکانات پزشکی که برای خانه های تعطیلات، خانه های دائمی برای جابجایی و یا سرمایه گذاری خالص در ترکیه مناسب است.

واقع در مرکز رفت و آمد مکرر، فقط 200 متر از دریای مدیترانه و ماسه های طلایی آن، و فقط به عقب درخت محبوب خیابان Barbaros Street که موازی با جاده ساحلی است، میزبانی بازار سه شنبه سه شنبه که در آن شما می توانید خرید با مردم محلی و تامین خود را از میوه و سبزیجات محلی رشد و بسیاری از کالاهای خانگی، کالاهای چرمی و جعبه دنده طراح.

مجتمع مسکونی شامل مسکن واحد مسکونی تنها 11 طبقه می باشد که طیف وسیعی از واحدهای مسکونی با کیفیت از آپارتمان 1 خوابه به آپارتمان های پنت هاوس دوبلکس بزرگ با مجموعه ای کوچک از واحدهای تجاری در پایه مجتمع و همه با استفاده از از برخی از امکانات عالی در محل، از جمله:

استخر بزرگ باز
استخر های کودکان را دفع می کند
استخر پارک آبی با اسلاید آب
زمین بازی کودکان
سونا
مرکز تناسب اندام / تناسب اندام
پارکینگ مسکونی
صعود به تمام سطوح
پشتیبان گیری از ژنراتور
کلیه توسط یک سرویس امنیتی 24 ساعته برای آرامش خاطر شما محافظت شده و از طریق یک ورودی مشترک با یک سیستم مخابره داخل ساختمان ویدئویی مرتبط با هر ملک وارد شده و اطمینان از بازدید کنندگان خوش آمدید.

خواص برجسته

ویژگی های برجسته لوکس یک اتاق خواب واحد، که 22 در مجموعه در طبقه های مختلف وجود دارد، وارد شده از طریق ورودی عمومی امن و از طریق پله ها و یا آسانسور به طبقه های فردی.

هر آپارتمان با یک درب امنیتی فولادی وارد می شود و در یک راهرو پذیرش با ورودی به تمام اتاق ها وارد می شود. اولین درب شما را به محل زندگی باز با طراحی مدرن دوست داشتنی تبدیل می کند، دارای یک آشپزخانه لوکس با رنگ سفید تمیز واحدهای جذب کننده شوک، با سطوح کار گرانیت سیاه و سفید به پایان رسید و با یک مخلوط چلپ چلوپ فلزی پشت و گسترش گرانیت سیاه صبحانه نوار، که جدا از آشپزخانه از منطقه سالن راحت است.

منطقه زندگی در سراسر طبقه با کاشی سرامیکی کیفیت گذاشته شده و سقف کاذب پنهان کردن ویژگی های نورپردازی ظریف برای تنظیم محیط مناسب برای هر شب در خانه است. پنجره بزرگ تصویر در اتاق نشیمن، نور طبیعی را به نمایش می گذارد و از منظر منطقه و کوه های دور افتاده نمایش می دهد، در حالی که درب پاسیو شما را بر روی یک بالکن بزرگ و کمی اندکی ظاهر می کند، با این تفاوت که در سمت دیگر نیز می توانید وارد شوید نمایش خیره کننده از دریا.

خارج از راهرو، شما می توانید یک اتاق خواب دو نفره بزرگ است که همچنین دسترسی به بالکن عمودی دریا و با استفاده از یک حمام مجزا جداگانه ای با حمام کامل با صفحه نمایش دوش شیشه ای و همچنین با یک آبگرمکن آب تامین خانه با تامین آب داغ آن.

آپارتمان ها به بازار املاک و مستغلات آلانیا ارائه می شوند که به طور کامل با استانداردهای عالی عرضه شده اند که همه کالاهای کالای با کیفیت بالا، تهویه مطبوع در منطقه زندگی می کنند و اتاق خواب و همه پنجره ها و درهای خارجی با غلتک اتوماتیک پرده های کرکره ای برای امنیت اضافی در منزل، باید آپارتمان ها را بدون هیچ گونه مراقبت در هر زمانی صرف نظر کرد.

گزینه های موجود

آپارتمان مبله 1 خوابه 66 مترمربع در قیمت 75.000 یورو

آپارتمان 2 خوابه 115 مترمربع با 103000 یورو قیمت دارد

آپارتمان 2 اطاق خواب مبله پنت هاوس 130 مترمربع با قیمت 154000 یورو

3 اتاق خواب مبله دوبلکس پنت هاوس آپا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مزایای خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری

 خرید ویلا در استانبول به عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این شهر، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و داشتن ز...